Últims tweets

Notícies destacades

Gimnàs i Fitness
14/09/2018

Ja tenim els horaris de les activitats dirigides de la nova temporada, 2018/19.
Inici dilluns 17 de setembre de 2018.
Informació i Inscripcions a la recepció del Club.

Patinatge
14/09/2018

T’agrada patinar?

Vols aprendre’n?

El nou curs de patinatge artític ja ha començat!
Per a nens i nenes a partir de 3 anys.
Anima’t, t’esperem!!

Pàdel
10/09/2018

AMERICANA PADELEM PER LES XARXES

Dia: 15 de setembre

Horari: De 10 a 14 hores

PREU: 10€ (la recaptació es destinarà íntegrament a la substitució de les xarxes de les pistes de pàdel)

Hoquei Base
09/09/2018

Vic coronarà aquest diumenge als campions de les supercopes catalanes amb la Xarxa TV en directe

- El títol femení se'l jugaran el CP Voltregà i el PHC Sant Cugat (17.00 h) i el masculí el FC Barcelona Lassa i el CH Recam Làser Caldes (19.00 h)

La Supercopa catalana emasculina i femenina, que enfronta als campions de la lliga de Nacional Catalana contra els de la Copa Generalitat, donarà aquest diumenge 9 de setembre el tret de sortida a la temporada catalana d’hoquei patins al Pavelló Olímpic del Club Patí Vic amb la presència de les càmeres de la Xarxa TV, que a partir del diumenge 16 de setembre emetran per segona temporada un partit de Nacional Catalana cada jornada.

A les 17.00 h arrencarà la Supercopa femenina amb el partit entre el CP Voltregà i el PHC Sant Cugat i a les 19.00 h es disputarà la competició masculina entre el Barça Lassa i el CH Caldes Recam Làser. Els dos partits seran emesos en directe per La Xarxa TV amb la narració de Jordi Martí Tort i els comentaris tècnics a la final femenina de Josep Maria Barberà, seleccionador català femení, a la masculina d'Eduard Candami, coordinador del CH Caldes i entrenador del Recam Làser Caldes d'OK Lliga.

La desena edició de la Supercopa femenina enfrontarà a l’equip campió de Nacional Catalana, el CP Voltregà, contra el subcampió de la Copa Generalitat, el PHC Sant Cugat, ja que el títol també el va aixecar el conjunt osonenc. D'altra banda, la novena edició de la Supercopa masculina enfrontarà al FC Barcelona -campió de Nacional Catalana i que aquesta temporada jugarà a l’OK Lliga Plata després d’obtenir l’ascens- amb el campió de la Copa Generalitat, el CH Recam Làser Caldes.

En cas d'acabar la final amb empat a gols, es disputarà una pròrroga de 5 minuts, sense gol d'or. Si es manté l'empat, hi haurà una primera tanda de 5 faltes directes i si, acabada aquesta, l'empat persisteix, es realitzaran noves tandes de faltes directes -una per equip- fins a desempatar el partit.

Font: FECAPA

Tennis
05/09/2018

Per a tots aquells que sigui del vostre interès, el proper Dijous 6 de setembre a les 19:00h, farem una Reunió informativa al Club Pati Vic per presentar el nou projecte de l’escola de tennis i padel.

Si voleu formar part de la nostra escola podeu venir a provar ho del 12 al al 21 de setembre a les de les 17:30h a les 18:30h ( aviseu abans a la recepció del Club al tfl. 93 8895784 )