Últims tweets

Notícies destacades

Hoquei Base
12/10/2017

Comencem una nova temporada i amb ella les noves sessions de tecnificació de porters a càrrec de Portero Porteria.

Per a aquest nou curs comptem amb diferents sessions d’entrenament on treballarem amb Octavi Tarrés, Oriol Manzanero, Guillem Raurell, Nacho González, Jesus Calvete i Jaume Calvo.

La nostra etapa a Vic començarà en breus: A Vic realitzarem diferents sessions d’entrenament i tecnificació a càrrec de Portero Porteria i amb la presència de diferents convidats especials.

HORARIS I SESSIONS:

Les tecnificacions seran de 17 a 18,30 h.

Sessió 1: 22 d’Octubre, 17 h.
Sessió 2: 19 de Novembre, 17 h.
Sessió 3: 27 de Diciembre, 17 h.
Sessió 4: 21 de Gener, 17 h.
Sessió 5: 18 de Febrer, 17 h.
Sessió 6: 18 de Març, 17 h.
Sessió 7: 15 d’Abril, 17 h.
Sessió 8: 20 de Maig, 17 h.
Sessió 9: 17 de Juny, 17 h.

INSCRIPCIONS     /    +INFO

10/10/2017

El passat diumenge 8 d’octubre el Club Pati´ Vic va celebrar la seva Diada oferint diverses activitats i alhora presentant les diferents disciplines esportives que s’han iniciat aquesta nova temporada.

La Diada s’inicia` ben d’hora amb la tradicional missa solemne. A la mateixa hora, les categories me´s petites d’hoquei del Club van oferir una exhibicio´ fent diversos partits d’hoquei base.

A les 10 s’oferi´ la tradicional xocolata amb coca i fuet per a tothom i tambe´ comenc¸aren altres activitats: partits de tennis i pa`del i una classe especial d’Aquagym a l a piscina coberta.

A partir de les 12 hi hague´ l’exhibicio´ de patinatge i un partit d’hoquei dels nens de l’escoleta on tot el pu´blic va passar-s’ho d’allo` me´s be´ animant-los i celebrant cadascun dels gols que aconseguien f er.... i que no van ser pocs!

Finalment, es va fer la presentacio´ de tots els nens i nenes de les diferents disciplines esportives del Club: escola d’hoquei, hoquei base, patinatge, tennis i pa`del, natacio´ i t ambe´ del Primer equip d’hoquei.

Un cop feta la foto de tot el grup hi van haver els parlaments habituals; el capita` Borja Lo´pez i l’entrenador del primer equip Gerard Pujol, els coordinadors de les altres disciplines esportives (Judit Ponsa, Sergi Pla i Carles Lozano)...i finalment, es va presentar l a nova Junta, encapc¸alada per Li´dia Vila.

La Diada f inalitza` amb el cant d’Els Segadors i un Visca Catalunya i el Club Pati´ Vic!

Patinatge
08/10/2017

Aquest cap de setmana s'ha realitzat la final de la fase d'Interclubs (Zona 2) amb la participació de les patinadores del Club Patí Vic Sara Farrés-Riera, Abril Arús-Rica i Júlia Perarnau-Formiga han participat. Es destaca el tercer lloc de la vigatana Júlia Perarnau-Formiga que ha quedat classificada per a la final de Barcelona d'aquí quinze dies.

Primer equip
04/10/2017