180925_patinatge.jpg

14/09/2018

T’agrada patinar?

Vols aprendre’n?

El nou curs de patinatge artític ja ha començat!
Per a nens i nenes a partir de 3 anys.
Anima’t, t’esperem!!

30/01/2018

Aquest cap de setmana ha tingut lloc a Vic el Campionat de Barcelona de Xous i Quartets. El Club Patí Vic ha organitzat l'acte que s'ha dut a terme al Pavelló Municipal del Castell d'en Planes. Un gran nombre de patinadores i patinadors repartits entre 23 clubs van participar en les diferents categories.

Pel que fa a la competició de dissabte, el Club Patinatge Masnou s'ha endut la victòria davant del CPA Tona i el CE Malgratenc PA. Cal esmentar el moment de l’entrega de premis en el qual El Masnou ha deixat la copa al terra al costat del patí negre de Pons, en comptes d’aixecar-la per celebrar el triomf.

Pel que fa als quartets, el guanyador ha estat l'ASPA Lliçà, en segon lloc el Foment Cardoní i tercer, el CPA Ripollet.

Finalment en la categoria de Xou juvenil, el PA Tordera ha superat en el podi al AP Folgueroles i al CPA Vilanova.

Diumenge es van realitzar els xous petits. La primera posició va ser pel CP Matadapera La segona posició se la va endur el CPA Tona Les nou integrants del ASPA Lliçà van tancar el podi.

Aquests campionats esdevenen classificatoris per a la fase nacional, en el que es competirà amb els classificats de Lleida, Girona i Tarragona.

08/01/2018

El dies 27 i 28 de gener el Club Patí Vic amb l’Ajuntament de Vic i la territorial de Barcelona de la FECAPA organitza el campionat de patinatge artístic de xous al pavelló municipal del castell d’en Planes.

L’horari a partir de les 3 de la tarda.

Hi han dos tipus d’entrada, A a 10 € i la B a 8 € i es posaran properament a la venda per codeticket.

11/12/2017

El Club Patí Vic vol expressar el seu condol més sincer a la família Ponsa-Soler i en especial a la nostra companya Judit Ponsa en aquests moments tant difícils.

Vic, 11 de Desembre de 2017

08/10/2017

Aquest cap de setmana s'ha realitzat la final de la fase d'Interclubs (Zona 2) amb la participació de les patinadores del Club Patí Vic Sara Farrés-Riera, Abril Arús-Rica i Júlia Perarnau-Formiga han participat. Es destaca el tercer lloc de la vigatana Júlia Perarnau-Formiga que ha quedat classificada per a la final de Barcelona d'aquí quinze dies.