Reservar
Veure més

29/08/2017

Data: diumenge 3 de setembre de 2017

Horari: de 9:30 a 12:30 h.

Preu: 2€ persona

06/06/2017

Els equips comarcals femení A i masculí A manté la categoria després de guanyar els seus partits de la promoció aquest cap de setmana.

L'equip de les noies es va imposar a Indoor Pàdel Vic i els nois a La Solana del Ter-B.

19/11/2016

Benvolgut Soci,

En nom del Club Patí Vic, volem agrair la participació de tots els socis i jugadors al Torneig de Pàdel que es va celebrar el passat cap de setmana a les instal·lacions del club.

El torneig ha estat tot un èxit i som totalment conscients que això ha estat així gràcies a la implicació i el suport del Patrocinador Oficial del Torneig “Ibericar Cadí” i als organitzadors del torneig a l’Adam Falgueres i al Kilian, que amb la seva col·laboració i amb la participació de tots els jugadors i jugadores que hi han participat, i que ens han fet gaudir a tots.

Això ens anima a seguir treballant amb il·lusió per el soci i per tirar endavant el club.

Al final del torneig es va fer el lliurament de trofeus als guanyadors i als finalistes de les diferents categories, a l’acte de clausura hi van ser presidits per part de “ Ibericar Cadí ” el Sr. Josep Navarro, i el Sr. Daniel Martin en representació del Club Patí Vic.

Una vegada més us volem fer arribar el nostre agraïment, amb el bon propòsit i la voluntat de poder seguir organitzant activitats com aquestes i amb la participació dels socis.

Salut i Pàdel !!

16/11/2016

Com ja haureu pogut veure, la renovació de les pistes de pàdel ja és un fet. El club era molt conscient de la necessitat de renovar el terra de les pistes per tal d’assegurar més qualitat en el joc però, sobretot, seguretat per als seus socis.

L’empresa que ha realitzat la renovació ha procurat assegurar que el sòl estigués ben llis, sense cap inclinació i amb un bon drenatge per tal d’evitar que es formin bassals.

Procurarem ara, mantenir-les en el bon estat actual i afegir-los la sorra que es requereixi per tal d’evitar, en el màxim del possible, les relliscades.

Aprofitem per informar-vos que l’empresa Redsport, amiga del club, ha finançat part d’aquest projecte de millora de les nostres instal·lacions de pàdel, i està present a les equipacions del CATVIC TENNIS i PÀDEL.

Esperem doncs, que els socis puguem gaudir ara d’un bon joc a les noves pistes!

A gaudir-les !!!

Campionats

- Data inici: 15/10/2016 - Data fi: 15/02/2017
- Data fi inscripció: 07/11/2016

LLIGA SOCIAL DE TARDOR 2016.

JA PODEU COMENÇAR!! MOLTA SORT I BON PÀDEL

- Data inici: 06/04/2016 - Data fi: 01/07/2016