161022_foto_presentacio.jpg

12/10/2017

Comencem una nova temporada i amb ella les noves sessions de tecnificació de porters a càrrec de Portero Porteria.

Per a aquest nou curs comptem amb diferents sessions d’entrenament on treballarem amb Octavi Tarrés, Oriol Manzanero, Guillem Raurell, Nacho González, Jesus Calvete i Jaume Calvo.

La nostra etapa a Vic començarà en breus: A Vic realitzarem diferents sessions d’entrenament i tecnificació a càrrec de Portero Porteria i amb la presència de diferents convidats especials.

HORARIS I SESSIONS:

Les tecnificacions seran de 17 a 18,30 h.

Sessió 1: 22 d’Octubre, 17 h.
Sessió 2: 19 de Novembre, 17 h.
Sessió 3: 27 de Diciembre, 17 h.
Sessió 4: 21 de Gener, 17 h.
Sessió 5: 18 de Febrer, 17 h.
Sessió 6: 18 de Març, 17 h.
Sessió 7: 15 d’Abril, 17 h.
Sessió 8: 20 de Maig, 17 h.
Sessió 9: 17 de Juny, 17 h.

INSCRIPCIONS     /    +INFO

20/09/2017

Diumenge el CP Vic s’endugué el 6è torneig memorial “Joan Pous” en categoria prebenjamí iniciació després de realitzar un magnífic torneig. Dues treballades victòries contra Roda i Voltregà en la fase de grups van portar als nostres jugadors a la final on els esperava el Caldes. En un partit molt emocionant i amb diverses alternatives en el marcador, cap dels dos equips va imposar-se i la final es va decidir en els llençaments de faltes directes. Una major efectivitat en els llençaments i una gran actuació sota pals del nostre porter van decantar la final de la banda vigatana i van permetre al nostre equip aixecar la seva primera copa.

Felicitats prebenjamí iniciació!!

17/09/2017

El cap de setmana abans d’iniciar la temporada. Ho fan jugant tres partits amistosos contra L’IgualadaFHCP.

Comença el Minifem que fa un molt bon paper si tenim en compte que és el seu primer partit juntes. Un partit de tres parts on les mini ho van donar tot i no van deixar de lluitar en cap moment. La primera i la tercera part van finalitzar amb un 0-0 amb moltes ocasions de gol per part dels dos equips i la segona part amb 3 gols a favor de l’Igualada que s’en du la victoria. Molt bones sensacions i el més important, les jugadores van gaudir jugant el partit, fet fonamental per continuar avançant.

Seguidament va ser el torn de FEM12 que va sortir amb molta força i va demostrar que pot donar molt de joc aquesta temporada. Aquest  ja és el segon any com a equip i es van endur la victòria amb un resultat de 6-2.

Per finalitzar les Fem14 van transmetre molt bones sensacions tot i cal reforçar el treball en equip ja que en aquests moments és un equip nou i cal que es coneguin. L’Igualada es va imposar ràpidament obtenint la victòria que ja va ser definitiva durant tot el partit, acabant així amb un 4-12.

23/08/2017

Del 4 al 8 de setembre de 2017

Edats: nascuts del 2012 al 2006.

Horari: de 8:45 a 13 hores

• Preu:
    • 15 € dia
    • 60 € tota la setmana

Inscripcions a la recepció del club fins el dijous dia 31 d'agost de 2017

Dirigit per Mia Ordeig i Jacint Molera.

11/06/2017

SOM DE PRIMERA!!

C.P. CALAFELL 2 – C.P. VIC 3

Aquest diumenge a la pista del Calafell , el segon equip del Club Patí Vic , format integrament per jugadors Juniors i Juvenils de la Base , ha aconseguit l’ascens a Primera Catalana, en derrotar al Calafell i superar la segona eliminatòria , equip de primera que promocionava per evitar el descens  , i  que el divendres a l’olimpic ja es va posar la primera pedra , amb el resultat favorable de 8 a 1 pel Vic .

No ha estat gens fàcil i tot es va iniciar en l’últim partit de la lliga regular guanyant al Breda a casa on eren ells o nosaltres ,  per poder entrar a la promoció d’ascens.

Dues eliminatòries han tingut de superar per aconseguir la fita , la primera , duríssima , contra un Bigues i Riells disposat a tot. La segona contra el Calafell que promocionava per evitar el descens de Primera Catalana, i  el mes importat s’han guanyat brillantment els 4 partits , a casa i a domicili , demostrant el molt bon joc que tenen aquest jugadors en els seus sticks ,  i sense especular amb els resultats positius dels partits d’anada.

Magnífic i merescut final de temporada per aquests jugadors que ho han donat tot pel Club, i l’han situat en el bon camí , recuperant les bones sensacions , i demostrant que  la feina ben feta , sempre  dona els resultats que es pretenen.

Moltes felicitats als jugadors i al còs tècnic , Enhorabona!!