05/07/2020

Vermell, verd i negre han estat sempre colors que ens han identificat com a club. Colors que també formen part de l'imaginari de la ciutat que ens estimem. Que la pandèmia no ens privi de gaudir d'una bona diada de festa major amb els nostres. Bona diada de Sant Miquel!
Bona festa major, vigatans i vigatanes!
#UnaCiutatUnsColors #BonaFestaMajor #5deJuliol
@Aj_Vic @colladelnen @colladelmerma @colladelavella @vigatans1705

18/06/2020

Benvolguts socis/es,

Ens plau informar-vos del proper inici de la temporada d’estiu al Club i dels nous horaris.

Horari general del Club

De dilluns a divendres: 08:00 a 23:00

Dissabte, Diumenge i festius: 08:00 a 21:00

Obertura piscina exterior: Dilluns 22 de Juny

Horari: 08:00 a 20:00

Horari específic natació: 08:00 a 10:00 i de 19:00 a 20:00

Sense cita prèvia, però s’aconsella trucar abans per confirmar la disponibilitat de l’aforament.

Reobertura Gimnàs ( sala maquines i sala annexa): Dilluns 22 de Juny

Horari: 08:00 a 22:00

Cal reservar plaça amb antelació per telèfon.

El/la soci/a dispondrà d’ 1 hora per realitzar l’activitat.

Aforament 6 persones alhora.

Els vestuaris i dutxes romandran tancats.

Les condicions anteriors podrien modificar-se un cop instaurada l’anomenada “nova normalitat”. En qualsevol cas, us informarem al respecte.

Per més informació: info@clubpativic.cato al 93 889 57 84

Gaudiu de l’estiu i del Club!!

Adjuntem arxiu pdf amb el protocol estiu 2020

11/06/2020

El passat 27 de maig, vam rebre autorització per part de l'administració concursal per a buidar i netejar la piscina exterior i tallar la gespa per a preparar l'estiu i vam començar les actuacions necessàries per preparar la temporada.

28/05/2020
Benvolguts socis/es,

Us recordem que el Club està obert des del dimarts 19-05-20 i dóna servei de Pàdel, Tennis i també la terrassa del bar, seguint la normativade la Fase 1 del desconfinament per Covid-19.

També us recordem que tots els socis que encara no hagueu abonat la quota de soci del segon trimestre, ho podeu fer a través de les següents vies:

-Abonament directe al compte del Club Patí Vic de Caixabank ES12 2100 0007 8902 0152 6342.
-Pagament en efectiu a la Secretaria del Club de dilluns a diumenge de 9.00h a 21.00h.
-Sol·licitant que es giri la quota de la manera habitual a través del telèfon del Club 93 889.57.84 o al correu i.serna@clubpativic.cat.

Esperem la vostra col·laboració per poder mantenir i gaudir dels serveis del Club, en especial el de la piscina exterior quan la normativa ens ho permeti.

18/05/2020

DESCONFINAMENT FASE 1
Les mesures i condicions a seguir seran les següents:

-El Club romandrà obert de 9:00 h a 21:00 h., amb accés únic a les pistes de pàdel i tennis. La resta d'instal·lacions romandran tancades sense possibilitat d'accés.
-Només podran accedir al club els usuaris que tinguin reserva prèvia, a través de l'aplicació o el telèfon de recepció del club.
-Caldrà passar per recepció abans d’anar a la pista i entregar el document de Compromís de Responsabilitats degudament signat.
-Els usuaris han d’arribar al club amb mascareta i vestits per la pràctica esportiva i marxar immediatament després del partit sense fer ús dels vestidors i tornant a utilitzar la mascareta. S'hauran de rentar les mans amb gel hidroalcohòlic abans i després de jugar, mantenir la distància entre persones de 2 metres i no aglomerar-se a l’entrada o en zones comunes.
-El material (pilotes, raqueta...) no es podrà compartir com tampoc les begudes.
-El club vendrà pilotes de tennis i pàdel.
-En finalitzar el partit cal evitar la salutació física i no romandre al club més temps del necessari.
-Els socis menors de 14 anys només podran jugar amb un adult i no podran fer vida social en cap zona del club.
-Les reserves de pista seran d’una hora de durada. No es podrà romandre més temps a la pista encara que no s’esperi ningú per jugar al darrera
-Només es podran jugar partits individuals de tennis i de pàdel.
-Durant aquest mes de maig els socis no pagaran pista de pàdel i tennis. Els usuaris no socis pagaran 8€/persona.

La recepció del Club romandrà oberta en horari habitual de 9:00 h a 21:00 h per l'atenció al soci i per a qualsevol consulta o dubte que pugueu tenir.

Esperem que ben aviat podrem anar normalitzant més la situació i anar sumant activitat al club. Moltes gràcies per la vostra comprensió i ens veiem pel club a partir de dimarts.

CLUB PATÍ VIC, 18 de maig de 2020