21/02/2020

CONVOCATÒRIA DE L'ASSEMBLEA GENERAL ESTRAORDINÀRIA DE SOCIS

Seguint amb el que preveuen els Estatuts, article 20, mitjançant la present es convoca a l'Assemblea General Extraordinària de Socis del Club Patí Vic, que es celebrarà a les instal·lacions esportives del club el dilluns dia 2 de març de 2020 a les 20:00 hores en primera convocatòria i a les 20.30 hores en segona convocatòria.

ORDRE DEL DIA

1. Antecedents en la situació del Club i negocacions dutes a terme.
  2. Situació actual de tresoreria del Club i les corresponents mesures legals.
  3. Dimissió de la Junta Directiva en funcions.

Vic, a 21 de febrer de 2020

28/01/2020

Benvoluguts socis i socies, us comuniquem que ja tenim reparada l’avaria que provocava que l’aigua calenta no arribés a les dutxes dels vestuaris socials.
Preguem disculpeu les molèsties que us hagi pogut ocasionar

23/12/2019

Horari Festes de Nadal 2019/2020

Dimarts dia 24 de desembre horari especial de 7:00 a 13:00 h.

Dimecres dia 25 de desembre TANCAT TOT EL DIA.

Dijous dia 26 de desembre TANCAT TOT EL DIA.

Dimarts dia 31 de desembre horari especial de 7:00 a 13:00 h.

Dimecres dia 1 de gener TANCAT TOT EL DIA.

Diumenge dia 05 de gener horari especial de 8:00 a 13:00 h.

Dilluns dia 6 de gener TANCAT TOT EL DIA.

03/12/2019

Ahir vespre i des del Club Pati Vic, vàrem fer una donació de 800 Euros a la Sra. Anna Larios de l'entitat del Casal Claret, entitat que acompanya les dones en situació d’emergència social.

Aquest quantia la vàrem poder recaptar el dia 24 de Novembre en motiu de la jornada contra la violència de gènere celebrat a Vic. Vàrem celebrar un torneig d´hoquei patins femení i aprofitant aquest havent, diferents mares i pares voluntaris del Club Pati Vic conjuntament amb cases comercials, varen voler col·laborar de manera absolutament voluntària a preparar una llumeneta per aconseguir aquets diners.

Des del Club Patí Vic estem molt satisfets d´haver fet aquesta acció per aportar el nostra granet de sorra, pensem que s´ha de combatre aquesta xacra social que avui dia encara tenim a casa nostra i encara que sigui d´una manera humil continuarem ajudant en la mesura del possible.