30/11/2017

ASSEMBLEA ORDINÀRIA DE SOCIS  Divendres 15.12.2017

Seguint amb el que preveuen els Estatuts, article 20, mitjançant la present es convoca a l’Assemblea Ordinària de Socis del Club Patí Vic, que es celebrarà a les instal·lacions esportives del club el divendres dia 15 de desembre de 2017 a les 20:00 hores en primera convocatòria i a les 20:30 hores en segona convocatòria.

ORDRE DEL DIA

1. Lectura i aprovació de l’acta anterior, si s’escau.
  2. Informació de la situació actual del Club
  3. Presentació Balanços 2016 / 2017  i  Pressupost 2017 / 2018
  4. Informes Esportius
  5. Precs i preguntes

Vic,  a 30 de novembre de 2017

27/10/2017

El Club Patí Vic dona suport a la proclamació d'independència aprovada al parlament de Catalunya. La democràcia i les llibertats del poble català han sigut violades i menystingudes reiteradament les darreres setmanes, per això, aquesta és l'única sortida possible al conflicte.

Visca la República CATALANA !!!

10/10/2017

El passat diumenge 8 d’octubre el Club Pati´ Vic va celebrar la seva Diada oferint diverses activitats i alhora presentant les diferents disciplines esportives que s’han iniciat aquesta nova temporada.

La Diada s’inicia` ben d’hora amb la tradicional missa solemne. A la mateixa hora, les categories me´s petites d’hoquei del Club van oferir una exhibicio´ fent diversos partits d’hoquei base.

A les 10 s’oferi´ la tradicional xocolata amb coca i fuet per a tothom i tambe´ comenc¸aren altres activitats: partits de tennis i pa`del i una classe especial d’Aquagym a l a piscina coberta.

A partir de les 12 hi hague´ l’exhibicio´ de patinatge i un partit d’hoquei dels nens de l’escoleta on tot el pu´blic va passar-s’ho d’allo` me´s be´ animant-los i celebrant cadascun dels gols que aconseguien f er.... i que no van ser pocs!

Finalment, es va fer la presentacio´ de tots els nens i nenes de les diferents disciplines esportives del Club: escola d’hoquei, hoquei base, patinatge, tennis i pa`del, natacio´ i t ambe´ del Primer equip d’hoquei.

Un cop feta la foto de tot el grup hi van haver els parlaments habituals; el capita` Borja Lo´pez i l’entrenador del primer equip Gerard Pujol, els coordinadors de les altres disciplines esportives (Judit Ponsa, Sergi Pla i Carles Lozano)...i finalment, es va presentar l a nova Junta, encapc¸alada per Li´dia Vila.

La Diada f inalitza` amb el cant d’Els Segadors i un Visca Catalunya i el Club Pati´ Vic!