25/11/2018 - 25/11/2018

PRESENTACIÓ

Enguany, com ja fa més d’una dècada, celebrem de nou la jornada roller per a l’eliminació de la violència envers les dones.

Aquest any, tenim programades activitats que engloben fins a sis disciplines roller diferents, totes elles amb gran presència d’esportistes femenines en una sola jornada.

La Federació Catalana de Patinatge, un any més, dur a terme la jornada roller per a aquesta causa, en aquesta ocasió en col·laboració amb el Club Patí Vic i el Club Skate Olot.

La jornada tindrà lloc el proper diumenge 25 de Novembre de 2018 a les instal·lacions del Club Patí Vic i comptarà amb les següents disciplines en format exhibició o en format competició:

• Freestyle
  • Hoquei Línia
  • Hoquei Patins
  • Patinatge Artístic
  • Scooter
  • Skateboarding

Comptarem a més amb la col·laboració de l’Administració, d’altres clubs i entitats esportives, entitats comercials i ciutadania per a poder fer una gran jornada roller reivindicativa.

Esperem doncs, poder gaudir d’aquestes disciplines roller i posar de manifest el rebuig a la violència envers les dones una vegada més.

Salutacions cordials,

Veure més